Realizacje

Układ wydechowy Ford Focus ST

Silnik: 2.0 250 KM

Chiptuning Skoda Octavia

Silnik: 2.0 TDI 170 KM

Moc początkowa (KM): 168,2

Moc początkowa (Nm): 347,4

Moc uzyskana (KM): 193,2

Moc uzyskana (Nm): 400,7

Chiptuning Audi A6

Silnik: 3.0 TDI 245 KM

Moc początkowa (KM): 239,7

Moc początkowa (Nm): 576,2

Moc uzyskana (KM): 283,3

Moc uzyskana (Nm): 629,1

Chiptuning Audi A7

Silnik: 3.0 TDI 272 KM

Moc początkowa (KM): 274,5

Moc początkowa (Nm): 573,0

Moc uzyskana (KM): 313,7

Moc uzyskana (Nm): 671,3

Chiptuning Audi A7

Silnik: 3.0 TDI 245 KM

Moc początkowa (KM): 256,5

Moc początkowa (Nm): 517,7

Moc uzyskana (KM): 307,9

Moc uzyskana (Nm): 652,9

Chiptuning Ford S-Max

Silnik: 2.0 TDCI 115 KM

Moc początkowa (KM): 116,4

Moc początkowa (Nm): 294,0

Moc uzyskana (KM): 142,6

Moc uzyskana (Nm): 342,2

Chiptuning Opel Insignia

Silnik: 2.0 CDTI 160 KM

Moc początkowa (KM): 159,9

Moc początkowa (Nm): 401,3

Moc uzyskana (KM): 183,6

Moc uzyskana (Nm): 440,4

Chiptuning VW Golf V GTI

Silnik: 2.0 TFSI 200 KM

Moc początkowa (KM): 210,8

Moc początkowa (Nm): 297,6

Moc uzyskana (KM): 258,8

Moc uzyskana (Nm): 379,8

Chiptuning MB C180 W205

Silnik: 1.6 156 KM

Moc początkowa (KM): 149,1

Moc początkowa (Nm): 245,0

Moc uzyskana (KM): 186,8

Moc uzyskana (Nm): 300,3

Chiptuning BMW 5 F11

Silnik: 2.0 D 190 KM

Moc początkowa (KM): 189,0

Moc początkowa (Nm): 401,5

Moc uzyskana (KM): 225,6

Moc uzyskana (Nm): 464,5

Chiptuning MB A45 AMG

Silnik: 2.0 turbo 360 KM

Moc początkowa (KM): 358,6

Moc początkowa (Nm): 453,7

Moc uzyskana (KM): 410,5

Moc uzyskana (Nm): 550,9

Układ wydechowy BMW 5 E60

Silnik: 4.0

Chiptuning Volvo V40

Silnik: 2.0 120 KM

Moc początkowa (KM): 127,8

Moc początkowa (Nm): 248,9

Moc uzyskana (KM): 209,1

Moc uzyskana (Nm): 342,6

Chiptuning BMW 5 530I

Silnik: B48 252 KM

Moc początkowa (KM): 250,9

Moc początkowa (Nm): 351,4

Moc uzyskana (KM): 300,7

Moc uzyskana (Nm): 462,7

Chiptuning BMW 3 330I

Silnik: B48 252 KM

Moc początkowa (KM): 252,7

Moc początkowa (Nm): 345,9

Moc uzyskana (KM): 310,5

Moc uzyskana (Nm): 470,5

Układ wydechowy Dodge Charger

Silnik: 5.7 HEMI

Układ wydechowy Mazda MX-5

Silnik: 2.0 160 KM

Chiptuning BMW 5 E61

Silnik: 3.0 D

Moc początkowa (KM): 288,7

Moc początkowa (Nm): 591,2

Moc uzyskana (KM): 351,0

Moc uzyskana (Nm): 671,9

Chiptuning VW Amarok

Silnik: 2.0 TDI

Moc początkowa (KM): 149,4

Moc początkowa (Nm): 336,4

Moc uzyskana (KM): 165,1

Moc uzyskana (Nm): 395,8

Chiptuning Renault Trafic

Silnik: 2.0 D

Moc początkowa (KM): 112,5

Moc początkowa (Nm): 276,4

Moc uzyskana (KM): 140,5

Moc uzyskana (Nm): 326,5

Chiptuning BMW 640D

Silnik: 3.0 D

Moc początkowa (KM): 320,2

Moc początkowa (Nm): 682,4

Moc uzyskana (KM): 402,7

Moc uzyskana (Nm): 778,8

Chiptuning BMW 7

Silnik: 3.0 D

Moc początkowa (KM): 240,5

Moc początkowa (Nm): 540,1

Moc uzyskana (KM): 301,3

Moc uzyskana (Nm): 644,4

Chiptuning Toyota Avensis

Silnik: 2.2 D

Moc początkowa (KM): 149,6

Moc początkowa (Nm): 339,7

Moc uzyskana (KM): 169,0

Moc uzyskana (Nm): 407,3

Chiptunig MB E-klasa

Silnik: 320 CDI

Moc początkowa (KM): 220,4

Moc początkowa (Nm): 495,9

Moc uzyskana (KM): 257,3

Moc uzyskana (Nm): 577,4

Chiptuning Seat Alhambra

Silnik: 2.0 TDI

Moc początkowa (KM): 138,0

Moc początkowa (Nm): 327,7

Moc uzyskana (KM): 162,8

Moc uzyskana (Nm): 394,1

Chiptuning MB E-klasa

Silnik: 350 CDI

Moc początkowa (KM): 256,6

Moc początkowa (Nm): 582,1

Moc uzyskana (KM): 287,3

Moc uzyskana (Nm): 661,2

Chiptuning BMW 3 E91

Silnik: 2.0 D

Moc początkowa (KM): 155,2

Moc początkowa (Nm): 333,4

Moc uzyskana (KM): 189,5

Moc uzyskana (Nm): 402,8

Chiptuning Audi A6

Silnik: 3.0 TDI

Moc początkowa (KM): 244,1

Moc początkowa (Nm): 509,0

Moc uzyskana (KM): 296,8

Moc uzyskana (Nm): 620,6

Chiptuning BMW 116D

Silnik: 116D

Moc początkowa (KM): 86,4

Moc początkowa (Nm): 227,7

Moc uzyskana (KM): 160,6

Moc uzyskana (Nm): 350,2