Realizacje

Chiptuning BMW 5 E61

Silnik: 3.0 D

Moc początkowa (KM): 288,7

Moc początkowa (Nm): 591,2

Moc uzyskana (KM): 351,0

Moc uzyskana (Nm): 671,9

Chiptuning VW Amarok

Silnik: 2.0 TDI

Moc początkowa (KM): 149,4

Moc początkowa (Nm): 336,4

Moc uzyskana (KM): 165,1

Moc uzyskana (Nm): 395,8

Chiptuning Renault Trafic

Silnik: 2.0 D

Moc początkowa (KM): 112,5

Moc początkowa (Nm): 276,4

Moc uzyskana (KM): 140,5

Moc uzyskana (Nm): 326,5

Chiptuning BMW 640D

Silnik: 3.0 D

Moc początkowa (KM): 320,2

Moc początkowa (Nm): 682,4

Moc uzyskana (KM): 402,7

Moc uzyskana (Nm): 778,8

Chiptuning BMW 7

Silnik: 3.0 D

Moc początkowa (KM): 240,5

Moc początkowa (Nm): 540,1

Moc uzyskana (KM): 301,3

Moc uzyskana (Nm): 644,4

Chiptuning Toyota Avensis

Silnik: 2.2 D

Moc początkowa (KM): 149,6

Moc początkowa (Nm): 339,7

Moc uzyskana (KM): 169,0

Moc uzyskana (Nm): 407,3

Chiptunig MB E-klasa

Silnik: 320 CDI

Moc początkowa (KM): 220,4

Moc początkowa (Nm): 495,9

Moc uzyskana (KM): 257,3

Moc uzyskana (Nm): 577,4

Chiptuning Seat Alhambra

Silnik: 2.0 TDI

Moc początkowa (KM): 138,0

Moc początkowa (Nm): 327,7

Moc uzyskana (KM): 162,8

Moc uzyskana (Nm): 394,1

Chiptuning MB E-klasa

Silnik: 350 CDI

Moc początkowa (KM): 256,6

Moc początkowa (Nm): 582,1

Moc uzyskana (KM): 287,3

Moc uzyskana (Nm): 661,2

Chiptuning BMW 3 E91

Silnik: 2.0 D

Moc początkowa (KM): 155,2

Moc początkowa (Nm): 333,4

Moc uzyskana (KM): 189,5

Moc uzyskana (Nm): 402,8